12 juni 2021

Nieuws van het Kinderpersbureau van Hubertus!

"Hallo lieve mensen,

Wij zijn een project gestart en het project heet de buurt als museum. Wij willen de buurt gaan opvrolijken met kunst die we zelf gaan maken. Voor het project zijn we bij mensen aan de deur geweest om te vragen of ze mee wilden doen. We hebben gevraagd of ze een voorwerp hebben die voor hun belangrijk of bijzonder is. We zijn nu bezig met het maken van schilderijen, die gaan over de voorwerpen van de mensen. Op vrijdag 2 juli gaan we bij de deelnemers langs om de schilderijen aan hun te geven. De deelnemers zetten de schilderijen voor het raam en dan hebben we een museum in de buurt. We vinden het een heel leuk project en we hopen dat er veel mensen komen kijken. Vanaf 2 juli 2021 is ons museum geopend.

Groetjes van groep 8a"

Bekijk hier het bericht op de website van het Kinderpersbureau.

0 reactie(s)

Schrijf een reactie

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.